Eesti English Русский
«
»

Järgmised sündmused Sündmuste arhiiv



 

Blogid
07/12/2018 09:06 
Saadetiste liikumine pühade ajal
HEA ÄRIKLIENT!
 
Selleks, et lähenevate pühade ajal mööduks pakkide saatmine ja saamine sujuvalt, oleme kokku pannud meelespea, mis koosneb kolmest
osast:
 
                * pakkide tarneajad pühadeperioodil;
                * klienditoe info, et leiaksite oma küsimustele kiiresti vastused;
                * juhised saadetiste pakendamiseks ja markeerimiseks
 
Lisaks teavitame Teid, et logistikakeskuse kolimisest tingitud probleemid on lahenemas. Põhiosa sisse tulevatest saadetistest jõuab saajateni lubatud ajal ning õigeaegsete saadetiste osakaal kasvab.
Pingutame igapäevaselt selle nimel, et viia võimalikult kiiresti kvaliteedilubadusega vastavusse ka see osa pakkidest, mis võib hetkel jõuda klientideni mõnepäevase viivitusega. Samuti tegeleme pidevalt saadetistega, mis on pikemalt seisma jäänud puuduvate andmete, vale kontaktnumbri või muude tõrgete tõttu.
 
Uuel nädalal anname Teile uue ülevaate ka kvaliteedilubaduse täitmisest. Seni töötame iga päev, et seljatada ka viimased probleemid. Täname Teid mõistva suhtumise eest ning lubame, et jõuluks on kohal kõik pakid, mis peavad olema selleks ajaks kohale toimetatud!
 
TEENINDAMINE PÜHADE AJAL
 
Omniva pakiautomaatides saab pakke teele panna ja välja võtta ükskõik millal ööpäevaringselt, kuid 24.-26. detsembril ja 1. jaanuaril on valdav osa postiasutusi suletud, kullerid puhkavad ning pakiautomaatide täitmist ega tühjendamist ei toimu. Vaadake postiasutuste lahtioleku aegu SIIT [1].
 
PAKKIDE SAATMINE EESTI-SISESELT:
* enne jõule jõuavad viimased pakid pakiautomaatidesse 22. detsembril
* 23.-27. detsembril pakiautomaadi kaudu üle antud pakid jõuavad sihtpakiautomaati 28. detsembril
* 31. detsembril enne pakiautomaadi tühjendamise kellaaega üle antud pakid jõuavad sihtpakiautomaati 2. jaanuaril
 
PAKKIDE SAATMINE LÄTTI JA LEETU:
 
Saadetise tarneaeg võib pikeneda juhul, kui soovitud sihtkoha pakiautomaat on täis, mistõttu pole võimalik uusi saadetisi sinna juurde ladustada.
 
KLIENDITUGI
 
Teie parema ja efektiivsema teenindamise huvides selgitame, kust saate kõige kiiremad vastused Omnivaga seotud küsimustele ning palvetele.
 
Äriklientide nõustamiskeskus
664 3444
ariklient@omniva.ee [2]
E-R 8.00-17.00
L-P ja riigipühadel suletud
31. detsembril 8.00-14.00
 
Teemad: kullerpakid, aluste transport, pakiautomaatide saadetised, rahvusvahelised paki- ja tolliteenused.
 
ÄRIKLIENDITUGI
664 3673
kliendihaldus@omniva.ee [3]
E-N 8.30-17.00
R 8.30-15.45
L-P ja riigipühadel suletud
31. detsembril 8.30-14.00
 
Teemad: kirja-, reklaami-, perioodika- ja finantsteenused.
 
ÜLDINE KLIENDITUGI
661 6616
info@omniva.ee [4]
E-R 9.00-20.00
L-P ja riigipühadel 9.00-15.00
1. jaanuaril suletud
 
Teemad: eraklientidele suunatud tugiüksus
 
                                 Paki jälgimine   [5]
 
                                 Abiinfo   [6]
 
   Lahtioleku ajad
 
SAADETISTE PAKENDAMINE JA MARKEERIMINE
 
                * PAKEND ON VAJALIK IGA SAADETISE PUHUL
Müügi- või kinkepakend ei ole transpordipakend. Kuigi näiteks enamik elektroonikatooteid on pakitud väga turvaliselt ka transpordi jaoks, tuleb siiski arvestada, et pakend ei pruugi pärast transporti enam olla esinduslik müügipakend (näiteks tagastuse korral). Transpordipakendi eesmärk on kaitsta saadetise sisu vigastuste eest, mis võivad tekkida saadetise korduval käitlemisel ja transpordil.
 
                * IDEAALNE PAKK TRANSPORDIKS ON KANDILINE Mistahes ümmargune saadetis on transpordil ebastabiilne - see hakkab veerema nii sorteerimisliinil kui ka kullerautos. Soovitame pakendada ümara saadetise kandilisse pakendisse ning lisada vajalik täitematerjal.
 
                * VALIGE PARAJA SUURUSEGA PAKEND
Liiga väike pakend võib transportimisel lahti rebeneda, liiga suures pakendis seevastu võib paki sisu loksudes või teiste saadetiste survel kahjustada saada. Täitematerjal on pakendis pea sama oluline kui saadetis ise. Täitematerjalina võib kasutada kortsutatud vanapaberit, pakkegraanuleid või näiteks taaskasutatavat mullikile. Kui pakend pole täpse suurusega, on täitematerjal asendamatu.
 
                * SAADETISE MÄRGISTAMINE
Aadresskaart on kui paki isikukood. Kui see on puudu või on loetamatu, tekitab see märkimisväärset lisatööd ning pakk ei jõua tõenäoliselt õigeaegselt sihtkohta. Lisaks sellele, et saadetisel peavad olema korrektsed saaja ja saatja andmed, on aadresskaardi kleepimisel väga oluline jälgida, et vöötkood oleks loetav täies ulatuses - ei oleks pakil kortsus, kleebitud üle serva või pakendi ühenduskohtade peale, mis võib vöötkoodi moonutada. Samuti tuleb jälgida, et vöötkood oleks pakil ainuke ning see poleks millegagi kaetud.
 
Loe lähemalt saadetiste pakendamise ja märgistamise kohta SIIT [7] ning aadressikaartide ja vöötkoodide kohta SIIT [8].
 
Soovime Teile rõõmurohket pühadeaega ning täname mõistva suhtumise eest!
Teie Omniva
 
Kui Te ei näe teavitust korrektselt, siis palun vaadake veebis [9].

 
Links:
------
[1] https://mb.omniva.ee/l/36431/6bd0748d3e6664497abc9c85de39910b
[2] https://mb.omniva.ee/l/36432/6bd0748d3e6664497abc9c85de39910b
[3] https://mb.omniva.ee/l/36433/6bd0748d3e6664497abc9c85de39910b
[4] https://mb.omniva.ee/l/36434/6bd0748d3e6664497abc9c85de39910b
[5] https://mb.omniva.ee/l/36435/6bd0748d3e6664497abc9c85de39910b
[6] https://mb.omniva.ee/l/36436/6bd0748d3e6664497abc9c85de39910b
[7] https://mb.omniva.ee/l/36438/6bd0748d3e6664497abc9c85de39910b
[8] https://mb.omniva.ee/l/36439/6bd0748d3e6664497abc9c85de39910b
[9]
https://mb.omniva.ee/c/8b1b6a48ffd0097a4ca620b0782227a8/6bd0748d3e6664497abc9c85de39910b/e18a21b8eca0d3420858420721e2b9ea/



Elitec Free